Reclamație

Orice tip de reclamație

La GLS, procentul coletelor pierdute și deteriorate este foarte scăzut, fiindcă GLS pune accent pe securitate. Cu toate acestea, dacă nu sunteți mulțumit de serviciile noastre, vă rugăm să ne transmiteți. Astfel vom putea îmbunătăți continuu calitatea serviciilor noastre. Vă rugăm completaţi formularul de reclamaţii sau contactaţi-ne telefonic.

Pentru a putea verifica reclamaţia dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, vă rugăm să specificaţi şi numărul de colet.

In order to be able to investigate your complaint as quickly as possible, please write down the package number.

If you have a complaint about a GLS PacketPont, please write to the buyer book in the store. All received observations and complaints will be handled directly by the GLS Packager Operator and will notify you of any further action.

N/A

Ce ar trebui să fac în cazul în care coletul meu este deteriorat?

Ambalarea produselor este responsabilitatea expeditorilor. GLS acceptă cererea de despăgubire doar în cazul în care există urme de deteriorare pe ambalajul exterior, exemplu: coletul a dispărut. GLS returnează coletul la sediul central și informează expeditorul.

În cazul în care coletul este deteriorat la exterior, vă rugăm verificați conținutul coletului. Curierul GLS va completa un proces verbal de daune în momentul livrării.

Dacă după primirea unui colet intact se constată că bunurile au fost deteriorate, vă rugăm să trimiteți o reclamație expeditorului. GLS nu are dreptul să deschidă și să verifice conținutul pachetului.


Condiţii Generale Asigurare Colete

Politica modulelor cookie

GLS folosește module cookie pe website-urile sale.  pentru mai multe informații click aici!
 ver.: 22.12.02.01